fbpx

אירועים

Hand made | יריד האוכל והאמנים של רננים

Hand made | יריד האוכל והאמנים של רננים

 

יריד האוכל והאמנים של קניון רננים

 

יריד האוכל והאמנים של קניון רננים מתקיים בקניון בכל יום חמישי ושישי. יריד האוכל מתקיים בקומה הראשונה של הקניון ומציגים בו דוכני אוכל המבשלים  את האוכל הנמכר בדוכנים בעבודת יד ובטעם ביתי.

 

ביריד אוכל דרוזי אותנטי, דוכן אמפנדס וכריכי בשר ארגנטינאי, בורקס טורקי , דוכן ירקות ופרות בוטיק , אוכל ביתי עיראקי , אוכל ערבי, מאפים בוכרים , סנדוויץ שניצל בחלה , דונאטס ועוד מבחר מאכלים ומעדנים ביתיים.

 

ביריד האמנים המתקיים בקומה העליונה של הקניון מציגים אמנים יוצרים , אביזרים לבית , קרמיקאים, דברי טקסטיל, אקססוריס לנשים ועוד דוכנים שונים ומגוונים בעבודת יד .

 

 

הדוכן הדרוזי

את הדוכן הדרוזי ביריד מפעילים אם ובנה מדליית אל כרמל. כל האוכל ביריד נעשה בעבודת יד ומבושל על ידי האם . בדוכן ממולאים דרוזיים, עלי גפן וכרוב, בורגול ומגדרה אותנטיים , פיתה דרוזית ומאפים ממולאים בעשבי בר.

אוכל דרוזי אותנטי אותו ניתן למצוא רק בקניון רננים.

 

האוכל המבושל של רונן

רונן מבשל אוכל ביתי מעל לעשרים שנה. את כל האוכל ביריד מבשל רונן במו ידיו בטעמים ביתיים ובתשומת לב רבה . רונן מתמחה במאכלי עדות שונים , אוכל שכיף לקחת הביתה ולאכול בסופ״ש עם החברים או המשפחה.

 

הדונאטס של טלי

הדונאטס של טלי מוכנים על פי מתכון אמריקאי מסורתי . קינוח טעים וצבעוני שתמיד כיף להביא הביתה ולאכול ליד הקפה . גם ילדים אוהבים במיוחד את המאפה המתוק והצבעוני הזה.

 

האוכל המבושל של אילנה

בדוכן האוכל המבושל של אילנה תמצאו מבחר של אוכל בייתי מעולה. קובה סלק, קובה חמוסטה וקובה מטוגן. חמין , קציצות עוף ובקר , עוף בתנור , טביט עיראקי, מבחר תוספות – תפו״א , אורז ושעועית ירוקה ועוד מאכלים ומטעמים על טהרת מאכלי העדות והמטבח העירקי.

 

דוכן הפרות והירקות של אביב

אביב בוחר את הירקות והפירות לדוכן במו ידיו . תוכלו למצוא בדוכן את מיטב התוצרת החקלאית,  תותים ועגבניות שרי, חסות וירוקים ועוד פירות וירקות המשתנים בהתאם לעונות השנה.

 

אמפנדס וכריכי הבשר ארגנטינאי

אלברטו ורחלי למדו את אומנות הכנת האמפנדס וכריכי הבשר בארגנטינה . ולאחר שעלו לארץ הפכו את האהבה לבשר ואמפנדס למקצוע . בדוכן שלהם תוכלו למצוא מבחר עשיר של אמפנדס בטעמים שונים . בשר , עוף , ירקות וטעמים נוספים כריכי בשר מפורק ונקניקיות מעולות .

 

דוכן האוכל הבוכרי של אבי

בדוכן הבוכרי תמצאו אוכל מבושל מעשה ידיו של השף אבי דוידוב , כיסוני דושפרה, אושפלו  ומאפים בוכרים אותנטיים במילויים שונים . תאווה לעין ולחך .

 

ישתבח – סנדוויץ שניצל בחלה

הדוכן של ישתבח מגיע לקניון משוק הכרמל. ההתמחות של ישתבח היא במכירה של סנדוויץ חלה מעולה עם שניצל , מטבוחה , טחינה וירקות . אחד הסנדוויצים הטעימים שיצא לכם לטעום.

 

בורקס טורקי אמיתי

שי מוכר בדוכן בורקס ביתי אמיתי בעבודת יד במבחר טעמים ומילויים – תרד, גבינה ותפוחי אדמה.

רק להוסיף ביצה קשה ועגבניות מרוסקות וקיבלתם ארוחה קלה וטעימה במיוחד.

כיף לפתוח ככה את סוף השבוע.