fbpx

פרנדלי בלוג

חזרה

הטרנדים של סתיו חורף 2019-20 לפי מגזין האופנה VOUGE

orit / 03.09.2019

חורף 2019-20 אמור להיות עונה של ניגודים. מצד אחד מעצבים מעריכים כבוד לפזרנות הלא כל כך דיסקרטית של הבורגנות הצרפתית. באחרת, רוח פאנק יכולה להיות מורגשת באוויר, לצחוק אל מול המוסכמות ולהעניק השראה לצלליותיה של האישה המורדת. אולם שתי ההשפעות המנוגדות הללו חולקות מכנה משותף – הן חוגגות את האישה של היום, במקום ליצור אידיאל בלתי אפשרי של מה שהיא צריכה להיות. אלה המגמות המגדירות את נוף האופנה בסתיו / חורף 2019-2020.

בורגני

GOLF

לאחר מספר עונות של אופנה מושגת יותר, חזר לקוד האופנה סגנון עם אלגנטיות בבסיסו. החשיבה הבורגנית המאוחרת בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים הוליד בורגניות מעודנת עם חצאיות, בלייזרים, מכנסיים עם קפלים חדים ומחוייטים ומעילים מחוייטים או מעילי טראנץ… המפתח הוא יצירת מראה קוהרנטי עם גזרות מדויקות.

RENUAR

רוח הפאנק

טרנד שמכניס אותנו לצללית האומרת בקול רם וברור כי הלובשת שלה מורדת ומעוררת השראה, מגלמת את דרכה עם עיצובים חתיכיים, עיצובים תיבתיים, אנדרדוגיים וכל הטריקים של סגנון הפאנק והגראנג' לטובת תחיית סגנון מגניב ומנותק המתריס עייפות מסגנון הקז'ואל.

רוח הפאנק של דסיגואל

שנות השמונים

רונן חן

האובססיה של החורף? שנות השמונים (כן, כן! כריות, נצנצים וכתפיים כלולות) וסגנון סטודיו 54. מוגזם! כבר אמרנו?

STUDIO PASHA
ZARA

הטוויד

המוטיב הדומיננטי מכף רגל ועד ראש, המוטיב בעל הניגודיות הגבוהה של הטוויד ראה התמזגות של רוח הרטרו עם פיתוי אנדרדוגי מובהק.

CASTRO
H&M

שכמיות

עבור אלו המעוניינים להישאר מודרניים בעודם קלאסיים נצחיים, החזרת השכמייה היא התשובה. השלמה שיקית (ונוחה) למראה מזדמן וגם לבגדי ערב.

ZARA

הלבשה תחתונה

הלבשה תחתונה לא שמורה רק ללילה. עולם הלבשה התחתונה מגיע גם לעולם האופנה עם תחרה ופרטים של בייבי דול.

CASTRO

נפח מוגזם

העונה זו שאלה של גודל, במיוחד כשמדובר בכתפיים ושרוולים. נוכל לראות לרוב עיצובים דמויי בלון, פתלתל עם מתאר רך שאיכשהו מצד אחד נראה מוגזם אך עם זאת עדין

PULL&BEAR